Розбудова національної системи освіти в Україні, її реформування зумовлюють необхідність розвитку інтелектуального, духовного і фізичного потенціалу молоді, виходу досягнень науки, техніки і культури на світовий рівень.
У зв'язку з цим особливої актуальності набуває проблема гармонійного розвитку сучасних школярів: демократичне об'єднання учнів ХСШ № 50 " Геліос ", організація покликана вирішувати це завдання а процесі навчальної і виховної роботи.
1.1 Спілка школярів ХСШ І-ІІІ ступенів №50 - гуманістична організація учнів, яка об'єднує на основі добровільності, рівності, згоди, діє в відповідальності з Уставом Асоціації "Лідер" (1997 р.), турбується про соціальну і моральну підтримку з боку адміністрації, забезпечує координацію і взаємодію з іншими молодіжними організаціями району і міста.
1.2. Гарантом діяльності демократичного об'єднання школярів " Геліос " є адміністрація школи, спілка учнівського самоврядування.
Модель шкільної організації була створена, виходячи з проблеми трансформації традиційної системи виховання, задач забезпечення особистої і загальнозначущої діяльності учнів, де центр - особистість, яка являє собою відкриту можливість самоактуалізації.
ДОШ " Геліос " організовує свою діяльність таким чином,щоб створити умови для розвитку особистості майбутнього громадянина України, забезпечити фундамент загальнолюдських цінностей і культури підростаючого покоління.
Мета організації - допомогти організувати свій внутрішній світ, визначати стратегію, принципи, етапи цієї роботи, де центральну роль відвести мотивам, які забезпечують зростання конструктивного начала особистості і забезпечує виховання на основі змістовних можливостей гуманістичної психології.
Вся основна робота школи підпорядкована програмі "Культурологічної освіти і виховання учнів на традиціях народів, які проживають в Україні", тому шкільна організація ставить перед своїми членами наступні завдання:
- вивчати загальні питання культурології, проблеми регіональних та національних культур, працювати в підрозділах "Центру культури народів", який координує цю роботу, брати участь у роботі "Музею діалогу культур";
- створити максимально сприятливі умови для інтелектуального, духовного, морально-естетичного та фізичного розвитку школярів;
- розробляти і впроваджувати з метою вдосконалення нових технологій шкільного самоврядування; виховувати національно-свідомих громадян України; надавати можливості кожному члену об'єднання реалізувати власні творчі здібності на терені культурології, естетичної, фізичної, інтелектуальної, наукової діяльності;
- створювати разом з культурно-просвітницькими організаціями міста програм "Культурологічної освіти школярів", здійснювати власну просвітницьку діяльність.
3.1 ДОШ "Геліос" ХСШ №50 керується принципами добровільності, гуманізму і демократизму, науковості, індивідуалізації та диференціації, культуровідповідності (врахування менталітету особистості), єдності інтелектуального, морального, фізичного та естетичного розвитку, системності, творчої активності та ініціативи.
3.2 У рамках ДОШ дозволяється будь-яка діяльність, крім тієї,що шкодить людині, суспільству, природі, гармонії Всесвіту.
3.3 Організація школярів не підпорядковується і не належить до жодної політичної структури і не втручається в політичні конфлікти.
Основу ДОШ "Геліос" ХСШ №50 складають класні угрупування учнів, яких об'єднує спільність інтересів, справ, турбота одне про одного.
Первинний колектив може мати свої закони, традиції, звичаї, якими не обмежує, а творчо розвиває дане положення.
Вищим органом самоврядування в об'єднанні є збори.
Збори виробляють програму діяльності, підводять підсумки роботи, заслуговують звіти її членів, обирають в інші органи управління.
Збори відкритим голосуванням обирають голову організації, координаційний центр, до складу якого входять рада керівників та класні виконавчі ради, а також інших відповідальних за певну ділянку роботи.
Загальні збори діють за потребою і складаються не менше двох разів на півріччя.
Певні класні організації мають свою структуру діяльності, яка діє згідно з даним положенням.
є конференція, яка складається один (за необхідністю два) рази на рік.
6.1 Делегатами конференції можуть бути учні, обрані відкритим голосуванням на класних зборах.
6.2 До складу делегатів входять класні керівники.
6.3 Конференція:
- приймає рішення про зміну в Положенні;
- вирішує питання щодо затвердження програмних документів діяльності;
- заслуховує звіти класних рад;
- приймає орієнтовані програми діяльності класних об'єднань;
- затверджує керівний склад організації школи (на чолі з головою).
Основні завдання:
- виховання школярів на засадах загальнолюдської гуманістичної моралі;
- формування національної самосвідомості;
- формування духовної культури, зумовлюваної традиціями культур слов'янських народів;
- розвиток високого рівня мовної культури;
- розвиток в учнів почуття відповідальності за забезпечення національних традицій, звичаїв, культурних надбань, реалізація ідеї "діалогу культур";
- забезпечення умов для самореалізації здібностей, обдарувань і прихильностей школярів;
- поглиблення культурно-творчого потенціалу діяльності членів організації та визначення їх цінних координат;
- філософсько-світоглядна підготовка учнів, як основа у визначенні власної програми життя.
Центр культури народів - головна ланка у структурі національного виховання, яка спирається на традиції культурологічного виховання школярів і на ідею "діалогу культур".
"Школа самовдосконалення" - естетичний напрямок, ставить таку мету: виховання людей, здатних правильно розуміти прекрасне і жити за законами краси. Тому естетична діяльність - важливий компонент змісту естетичної культури особистості, яка спрямована на:
- організацію творчих здібностей особистості в галузі музики, образотворчого мистецтва, літератури, театральних, хореографічних занять, уяви, образного мислення, фантазії;
- пропаганду мистецтва, естетичних ідеалів (концертна, лекторська діяльність та інше);
- самоосвіту та самовиховання з метою духовно-естетичного збагачення особистості.
- розробка пакету документів (тести, анкети, устави, програми колективів, тощо) з метою систематизації роботи;
- створення банку даних із змістом роботи кожного підрозділу організації;
- розробка і впровадження нових виховних програм;
- організація індивідуальної і диференційованої роботи з лідерами груп та керівниками організації;
- набуття навичок як лідера, так і виконавця, а також навичок спілкування на продуктивному рівні;
- формування навичок творчого саморозвитку.
- удосконалення моделі "Геліос", його структурних підрозділів на основі результатів психолого-педагогічних досліджень і задач районної дитячої організації "Лідер ХХІ";
- узгодження програм факультативів та спецкурсів як основного змісту інтелектуального розвитку;
- повне використання можливостей кабінетної системи як науково-методичного центру вивчення окремих дисциплін;
- інформаційне забезпечення (радіо, газета), - широке використання засобів масової інформації у поширенні результатів роботи;
- проведення психолого-педагогічного аналізу роботи організації, вивчення перспектив.
11.1 ДОШ отримує допомогу і підтримку районного відділу освіти, співпрацює в тісному контакті з учителями і батьками.
11.2 ДОШ контактує з різними самодіяльними дитячими та юнацькими організаціями та рухами.
11.3 ДОШ в особі його ради може бути колективним членом прогресивних дитячих рухів і об'єднань, що не порушують Статут організації.
Об'єднання школярів "Геліос" має право користуватись спортивним залом, має право користуватись приміщеннями школи для проведення поточної роботи.
Великодній кошик для захисника
Сьомий випуск електронної газети АДЮГО "ЛІДЕР ХХІ"!
Цикл уроків «Міста Героїв. Перемоги України у війні»
Усі НовиниТравень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |